Wednesday, 13 June 2012

SEJARAH JSD

Posted by zoura edora at 22:03
Ramuan ini terdiri daripada REMPAH ADUNAN mbah roliyah hj ali dan ibunya yang telah datang dari tanah jawa sebelom tahun 1800 lagi. beliau merupakan bidan dan dukun sebelom datangnya doktor2 inggeris. RAMUAN KHAS DIBUAT UNTUK MENGABURI MALAM PERTAMA BAGI GADIS2 YANG TELAH DIANIAYA DIROGOL OLEH ASKAR BANGSA ASING SUATU KETIKA DAHULU ataupon mangsa kepada ilmu hitam. Pada zaman dahulu..jika gadis mahu bernikah ada adat meletakkan syarat dgn mak andam memantis kening pengantin, mencukur bulu dan rambut bagi balancing tu balance. hakikat sebenarnya waktu2 personal antara mak andam n bakal pengantin wanita adalah dgn memasukkan rempah herba kedalam kemaluan untuk memastikan malam pertama si gadis tidak diungkit2 sehingga tua. dan menjadi amalan pengantin dalam tempoh 1 minggu akan kembali kerumah mak andam atau bidan untuk mengurut supaya mudah nak mengandung. hakikat sebenarnya waktu itu bidan atau mak andam sedang mengeluarkan rempah herba tersebut.dengan melalui malam pertama kebanyakkan ibu kepada pengantin lelaki akan meletakkan kain putih diatas cadar pengantin untuk memastikan anak menantunya itu benar2 gadis. hanya itu sahaja yang boleh memerangkap kegadisan pengantin wanita. BEGITU HEBAT YA BIDAN DAN DUKUN DULU2 SEHINGGA KEGADISAN pon tak dapat dibezakan kecuali darah. TAK SEPERTI HARI INI HERBA INI LEBIH DIKENALI SEBAGAI SUSUK KEMALUAN OLEH SESETENGAH ISTERI YANG MEMPUNYAI MASALAH RUMAHTANGGA LEBIH2 LAGI YANG MANA SUAMI JENIS TIDAK SETIA DAN TIDAK PUAS DARI SATU.herba ini dahulu tidak dikenali kecuali mereka yang datang ketempat ini dan memerlukan bantuan susuk. hakikat sebenarnya susuk itu lebih kepada memasukkan..tidak menyembah atau meyakini sesuatu yang lain selain daripada Allah. semua ini terjadi semua dgn izin Allah. RATA2 ISTERI YANG SAYANGKAN RUMAHTANGGA AKAN MEMIKAT KEMBALI SUAMI DGN PENYAMARAN DARA. SEMATA2 UNTUK MEMPERSEMBAHKAN KEPUASAN SYAHWAT KEPADA SUAMI SEMATA2. sehinggakan suami dapat membeza - bezakan KEMALUAN ISTERI DAN WANITA - WANITA YANG DITIDURINYA. dengan cara ini sahaja isteri2 dapat memikat selera syahwat suami. dimana kadang2 isteri tidak mempunyai rupa paras yang agak kurang menawan dan badan tidak seghairah yang diharapkan.berbalik kepada pekerjaan mbah roliyah haji ali dan ibunya sebelom kedatangan doktor2 inggeris. Rempah herba ini juga mampu mengeluarkan kekotoran di dalam faraj. ada diantara ramuan herba ini juga mampu untuk menarik segala yang ada didalam rahim termasuk janin yang berusia kurang 8 minggu. mcm saya jelaskan tadi zaman dulu jika ada anak dara yang dirogol tentera asing kat malaya ni tak ada hospital atau klinik gugurkan kandungan. maka inilah kerja bidan dan dukun yang membantu wanita2 muda yang hamil akibat tentera asing. KAEDAH INI SAYA GUNAKAN HARI INI UNTUK MENARIK KEKOTORAN YANG BERKUMPUL DIPANGKAL RAHIM. AS WHAT WE KNOW...KANSER PANGKAL RAHIM TELAH MENYERANG RAMAI WANITA DI MALAYSIA DAN INDONESIA. AKIBAT DARIPADA KELALAIAN WANITA MENJAGA KEBERSIHAN. Sedangkan dalam mandi hadas besar selepas habis nifas, haid dan jimak. KITA WAJIB MANDI HADAS BESAR korek ditempat2 terselit sehingga diyakini bersih. mungkin agama sendiri mengajar untuk berbuat demikian mungkin ada reasonnya untuk kebersihan dan kesihatan.Hari ini juga kita banyak dikejutkan dengan masalah2 rumahtangga dengan isu2 seks suami isteri. Dimana isteri keletihan dengan tanggungjawab rumahtangga dan komitmen kerja dipejabat. membuatkan isteri2 kurang bersemangat bermain cinta dengan suami. sedang suami atau lelaki adalah insan yang paling suka disayang, dibelai dan dimanja. dengan kesibukkan itu dan tuntutan campur suara masyarakat sekeliling ramai isteri menjaga dandanan diluar rumah. compare dandanan di bilik tidur. membuatkan sang suami berangan2 dibelai puteri cantik jelita diluar2 sana. hari ini.....SOSIAL DIMALAYSIA membuka luas perhubungan sesama insan. wanita2 muda yang seksi easy to get. touch n go tak perlu komitmen berkeluarga. nowdays dah moden malaysia dah jadi amerika. suami yang lurus pon boleh bengkok kalau tak kuat imannya. APA2 PON KITA JAGA DIRI KITA SENDIRI. sehatkan dan bahagiakan diri kita sendiri baru kita dapat mempersembahkan yang terbaik utk suami. dan anak2 pon rapat dengan ibubapanya kerana rumahtangga yang aman anak pon selesa berada disamping ibubapa.soal nama susuk dara itu lebih manis daripada susuk herba kemaluan. yang mmg dikenali digelintir isteri2. KKM, HALAL pon dah dimohon. mcm biasalah saya bukan anak sultan, bukan VVIP mahu pon siapa2. apa2 pon kena follow procedure. kalau saya anak sultan mungkin semalam apply hari ni dah dapat nombor lesen n halal tu. KALAU NAK JALAN SINGKAT BOLEH SURUH APEK KAT KEDAI PRINT LABEL TU BUAT. tapi apa daya diri ini. belom ada niat nak menipu kerana $$$$$$$RM$$$. saya selesa mcm ni. UNTUK PUAN - PUAN YANG BERTEGANG LEHER, KEJANG JARI MENAIP DAN PANAS HATI.... mcm ni lah. ambillah produk ni jika anda memerlukan. abaikanlah jika tidak perlu. tak usahlah dipersoalkan iya atau tidak. tak usah lah nak berkusut2 keadaan. yang baik kita jadikan tauladan. yang buruk kita jadikan sempadan. untuk pengetahuan puan2, herba ini sedang dalam kajian oleh seorang sains research untuk dijadikan ubat dan dimodenkan untuk disupply kepada hospital2 RND pon telah ditandatangani kerana sains reserach itu berpendapat kaedah kami gunakan adalah kaedah perubatan lama islam yunani yang mereka tak sangka masih ada yang menyimpan ilmu ini walhal mereka sangka sudah pupus dan jumpa didalam buku library universiti sahaja. assalammualaikum...dan selamat termenung

0 comments:

Post a Comment

 

JAMU SUSUK DARA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting