Wednesday, 27 May 2015

Bukti Keberkesanan Produk Sabun sinus Seri Cahaya JSD

Posted by zoura edora at 01:52 0 comments
Masih xpercaya lagi dengan hasil penggunaan yg konsisten produk sabun sinus seri cahaya ni..? Jom layan antara testimoni pengguna yg sudah berjaya!

Whatsapp 012-3612692

















Thursday, 21 May 2015

Minyak Ikat Kasih JSD

Posted by zoura edora at 00:54 0 comments
KENALI RAMUAN MINYAK IKAT KASIH


DIPERBUAT DARIPADA:
- IKAN BELACAK
- LINTAH
- HABBATUS SAUDA
- LADA PAHIT
- PINANG MUDA


KEGUNAAN : (untuk Lelaki)

*untuk melancarkan peredaran darah di zakar, 

*untuk mengembang dan membesarkan zakar, 
*memberi kekuatan pada zakar untuk keharmonian hubungan.
* DIGUNAKAN OLEH SUAMI UNTUK TAHAN LAMA KETIKA BERSAMA

CARA PEMAKAIAN UTK SUAMI :
Diurut pagi sekali selepas mandi 3 minit.
Diurut malam sekali selepas mandi 3 minit
PENGGUNAAN MINYAK IKAT KASIH YANG DISARANKAN UNTUK LELAKI (PARA SUAMI) 

Dibawah testis ( buah zakar ) ADA LUBANG yang dipanggil lubang cincin. dimana disitu adalah centre kekuatan tenaga batin atau zakar suami.URUTKAN DENGAN MENARIK KELUAR URAT2 DARI LUBANG CINCIN SETERUSNYA HINGGA KEHUJUNG ZAKAR DGN MENGGUNAKAN MINYAK IKAT KASEH.

SEMINGGU PERTAMA KETIKA AMALAN URUTAN ITU DILAKUKAN " ORANG LELAKI PON MENANGIS SBB SAKIT BAGI YANG ADA MASALAH LEMAH TENAGA BATIN"

TINDAK BALAS POSITIF SELEPAS SEMINGGU ATAU 2 KE 3 HARI..ALIRAN DARAH DIZAKAR N BUAH ZAKAR AKAN TERASA BERDENYUT2.INI MENJADIKAN ZAKAR LEBIH KUAT DAN BERTENAGA.

more tips utk lelaki: 

nak ehem2 boleh sapukan sedikit minyak ikat kasih dan urutkan pada bebed. perfomance anda tidak mengecewakan insyaallah... nak mesra lagi..mintak isteri tolong urutkan ye...

TEKNIK URUTAN

ok..ni saya sharekan teknik bergambar..agak lucah sedikit..so org lelaki tak pyh la mesej sy camane nk urut zakar kan..tgk gambar rasanya da fhm..kalo tak faham tanya pada kawan2 lelaki yg lain.









Masalah: Payu dara Kendur akibat menyusu

bayi ataupun akibat sudah lanjut usia atau
penjagaan yg kurang di beri perhatian satu
ketika dulu..




Penyelesaian: Minyak Ikat Kasih.
Cuma sapu sedikit minyak ikat kasih (MIK)
dan urut payudara anda kecuali bahagian
nipple secara bulatan amalkan dan insyaallah
dalam masa singkat anda boleh rasa dan
nampak perubahannya... Bau MIK ni sangat
harum...jadi tak la memualkan.. JOM TRY!!!!



HEBAT DAN HEBAT!!!
HEBAT LAGI HEBAT!!!!
HEBAT MESTI HEBAT!!!

Minyak Ikat Kasih. 

Dijamin kembali tegang & mantap dalam masa 4 minggu. Kekal cantik dimata suami. Kekal hebat kata si isteri.

Sunday, 10 May 2015

Minyak Ikat kasih JSD bagi rawatan pembesaran

Posted by zoura edora at 19:00 0 comments

KHASIAT MINYAK IKAT KASIH (MIK)

  • Melancarkan peredaran darah di zakar untuk mengembang dan membesarkan. 
  • Memberi kekuatan di zakar untuk keharmonian hubungan.
  • Untuk wanita yang mempunyai masalah payudara kendur,kecil,tidak bermaya.

KANDUNGAN MINYAK IKAT KASIH (MIK)

  1. Ikan belacak
  2. lintah
  3. habbatus sauda
  4. lada pahit dan pinang muda.

CARA GUNA MINYAK IKAT KASIH (MIK)

  • Diurut pagi sekali selepas mandi 3 minit
  • Diurut malam sekali selepas mandi 3 minit
Bagi Wanita
  • Boleh di sapukan di bahagian payudara untuk membantu melancarkan darah dan mempercepatkan pembesaran & menegangkan payudara (titikkan 5 atau 6 titis ke tapak tangan dan gosok tapak tangan laju-laju kasi panas sikit dan urut. Kalau untuk ibu yang menyusu, pastikan minyak tak terkena di puting ye. Boleh juga urut sambil baby menyusu)
  • Boleh di sapukan di bahagian punggung untuk memontokkan punggung
  • Kalau mengalami masalah kekeringan faraj, boleh sapukan minyak ini lebih sikit kat “bebed” suami bila nak bersama.
Harga = RM65/sebotol
Postage add rm7 / SS rm11

Whatsapp 012-3612692 

COD area Putrajaya 


Wednesday, 6 May 2015

Produk JSD untuk lelaki

Posted by zoura edora at 20:10 0 comments
Produk yg sangat laris bagi kegunaan lelaki di JSD 


Khas utk lelaki bekerjaya & beristeri ..
- menghilangkan kepenatan
- menambahkan tenaga
- meningkatkan syahwat secara semulajadi

Kandungan ..
- tongkat ali
- halia putih
- lada pahit
- habbatus sauda
- ginseng
- 10 lagi herba terpilih utk kekuatan lelaki

- TIDAK MENGANDUNGI PENGAWET
- TIADA STEROID
- TIADA CAMPURAN KANJI / TEPUNG
- BAHAN 100% HERBA ASLI

TINDAK BALAS POSITIF ..
- badan terasa ringan ketika bangun tidur
- sendawa
- kentut2, buang angin
- buang air besar lawas ( tak cirit birit )
- badan terasa panas & berpeluh
- "tut tut" berdenyut2
- mampu memenuhi tuntutan syahwat isteri walaupun penat bekerja seharian

CARA PENGGUNAAN ..

[LELAKI NORMAL] -- 2 biji pagi, 2 biji malam[LELAKI KENCING MANIS] -- 4 biji pagi, 4 biji malam

SET LENGKAP JAMU BAGI LELAKI 
JLJ RM65
MIK RM65
CLH RM48
TOTAL = RM178




Testimoni minyak ikat kasih JSD

Posted by zoura edora at 19:53 0 comments
Testimoni Minyak Ikat Kasih 

Assalammualaikum sis hani.Baru2 ni saya ada beli minyak ikat kasih daripada hj hasri di wisma yakin. Actually I beli utk husband I ingat nak suh dia urut bagi bebed dia panjang. Setiap pagi husband I ni pemalas. Dia guna lepas mandi tak urut pon. Just sapu je. Lepas tu malam pakai masa lepas mandi balik kerja. Perubahan yang saya nampak bebed abang mcm bertambah halus n mulus. Ada satu mlm jemaat tu…nak ehem2 letak minyak kat bebed suami. Nak tahu sis……saya ni kekeringan dan ketandusan. Selalu sakit ketika ehem2. Bila suami letak minyak ikat kaseh tu.. masa ehem2 saya sikit pon tak rasa sakit. Rasa ok jer…very lembut n selesa. Baru2 ni sis….saya masukkan kekal dara…banyak kerak2 keputihan keluar. Disbbkan saya ni selalu kesakitan nak ehem2 jadi macam fobia sangat2. Saya gunakan susuk kekal dara n minyak ikat kaseh…sekarang sis masalah saya settlesemua. Suami saya cakap pakai minyak ikat kaseh tu bebed dia rasa warm2 jer…..betol ke sis…??



Berminat nk order & rasai kehebatan minyak ikat kasih ni..?
whatsapp 012-3612692
atau like page facebook : Jamu susuk dara Putrajaya Shop

COD area putrajaya :)

Friday, 24 April 2015

Away for few days

Posted by zoura edora at 01:05 0 comments
- Away for a few days -

Kepada semua pelanggan yg dikasihi,

Kami akan bercuti bermula dari 25 April - 29 April 2015 & tiada di lokasi sepanjang tarikh tersebut (whatsApp still on ok smile emoticon

Sebarang pengeposan & COD akan ditangguhkan buat sementara waktu kecuali pesanan/pertanyaan melalui whatsApp 012-3612692 akan diteruskan seperti biasa.

Kesemua bayaran yg telah dibuat pada hari ini (Jumaat 24.04.2015) telah ditutup & akan beroperasi semula pada 30 April 2015


Sila ambil maklum ok!


Tq ^___^
*Mood holiday*


Tuesday, 7 April 2015

Testimoni masker vagina & feminine wash JSD

Posted by zoura edora at 06:09 0 comments





 

JAMU SUSUK DARA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting