Wednesday, 2 July 2014

MASKER VAGINA PRODUK JSD

Posted by zoura edora at 18:56 0 comments
Produk jamu susuk dara yang paling murah adalah masker vagina.

Kenapa ramai yg menyukai masker vagina ni?

Menghilangkan kegatalan sebb keputihan
Merapatkan vagina
Mengetatkan vagina
Mengeringkan luka
Mengecutkan jerawat
Menghilangkan daki2 sekitar vagina.

Harga runcit rm25
Harga agen rm20
Harga pengedar rm16.25

Sebarang pertanyaan whatsapp ke 0123612692



Tuesday, 27 May 2014

RAWATAN BAGI PESAKIT GATAL-GATAL & RESDUNG GUNA PRODUK JSD

Posted by zoura edora at 22:14 0 comments
Guna set ni je dah boleh mengurangkan gatal2 sebab resdung.

Set Resdung JSD

Bedak seri cahaya rm36
Jamu seri cahaya rm48
Sinus soap rm28.90

sms / whatsApp 0123612692



TESTI COKLAT LOVE HABIBI

Posted by zoura edora at 21:21 0 comments
Testimoni seorang guru yang amalkan CLH setiap hari..

Coklat Love Habibi
- Senggugut tiada.
- Kekal bertenaga sepanjang hari
-sesuai untuk dimakan suami isteri

Yg selalu mengantuk sgt sesuai dgn CLH ni!
Hari-hari anda akan lebih bertenaga..
dapatkan CLH segera....!!

SMS / WHATAPP 0123612692



Wednesday, 21 May 2014

KELEBIHAN AMALAN JAMU AKU DARA

Posted by zoura edora at 21:38 0 comments
TESTIMONI JAMU AKU DARA
Memang thorrbaikk..JAMU AKU DARA ni! customer ni baru makan dalam 10 hari, berat badan makin menurun 2kg..banyakk gak tu taw..lum smpai sebulan lagi..then breast dan punggung pun tegang jer..
JAMU AKU DARA memang antara jamu terbaik keluaran JSD ni..tapi siapa yg sesuai makan JAMU AKU DARA ni ye? Meh baca:-
~~~~~******~~~~~~~******~~~~~~******~~~~~~~******~~~~~~
JAMU AKU DARA RM48/40BIJI
Ciri2:
 kapsul berwarna coklat tua
Ramuan herba: manjakani , akar serapat , belimbing bukit ,  garam supit , nenas bukit , kacip Fatimah , bunga pakma , rempah ratus , halia putih , halia bara
Siapa yg boleh n patut amalkannya??
Wanita muda atau tua
Wanita yg Miss V ternganga berlendir & berair
Wanita yg mengalami keputihan
Wanita yg kerap “game” & En. Somi slalu melepaskan “peluru” kat dlm Miss V
Wanita sehabis berpantang bersalin  
Wanita yg mengalami gatal2 dlm Miss V
Wanita yg Miss V nya berbau
Wanita yg kerap minum air batu
Wanita yg belom berkahwin
Wanita yg piyed x teratur
Wanita yg sentiasa sibuk @ workaholic
Wanita yg rasa becak atau basah dlm Miss V
Wanita yg bentan, sejuk2 or menggigil-gigil
 Wanita yg pusingan haid tidak normal
Wanita yg x peknen tp x piyed
Wanita yg Miss B nya kendur
Wanita yg “bumper”nya jatuh
>>Kenape eh uollss yg tersenarai lam mslh kat atas ni perlukan produk ini??
1- mengecutkan rahim
2- mengecut Miss V secara perlahan – lahan dari masa ke semasa
3- memanaskan Rahim. Jadi darah – darah beku atau lendir – lendir beku akan mencair dan akan menitis dari mulut Rahim jatuh kedalam Miss V Perlahan – lahan lendir dan cecair turun ke permukaan Miss V
4- Penggunaan yang berterusan membuatkan Rahim menjadi sehat.
5- Berhenti makan ketika haid jika Rahim sudah sehat dan Miss V dh bersih.
6- Consume JAD ms piyed if uollss alami senggugut teruk @ darah beku, pusingan piyed x teratur & slalu xdtg piyed ealopun x peknen
 >>Tindakan balas POSITIF kepada pengguna:
1- Dalam tempoh lebih dari 2 hari Miss V akan terasa becak
2- Lendir2 akan mula keluar berselirat. Bergantung pada situasi pengguna dari warna pekat keperangan, perang tua, bercampur darah, kehijauan, kekuningan, keputihan sehingga lendir tiada warna dan air yang tiada warna.
3- Terasa denyutan di ari –ari atau dalam Rahim
4- Terasa denyutan di Miss V
5- Terasa hangat dalam Miss V
6- Dinding kanan dan kiri Miss V bertembung secara perlahan–lahan dari masa ke semasa
7- Seluar dalam basah akibat air bukan kencing
8- Seluar dalam berwarna kuning atau hijau
9- Bila penggunaan berterusan semua kesan – kesan di atas hilang.
10- Miss B tegang dan pejal.
11- “Bumper” tegang dan pejal.
12-Jika rahim kembang akan terasa denyutan untuk mengecut dan makin hari makin terasa seketul keras di bahagian ari- ari. * urutkan perlahan2 naikkan ke pusat time by time ( boleh tahu kedudukkan peranakkan di mana)
 >>Tindak balas bila uollss amalkan JAD:
1- Miss V akn rapat tanpa lendir.
2- Miss V menjadi hangat
3- Miss B berdenyut – denyut
4- Bumper berdenyut – denyut
>>Ape yg En. Somi uollss akn rs:
1- Terasa sempit, lembab dan hangat dlm Miss V
2- X Memerlukan foreplay yang panjang untuk menghasilkan air mazi atau pelincir semulajadi.
3- Mengalami kegelian maksima diseluruh bahagian.
>>Kelebihan if uollss amalkan JAD ni:


TESTIMONI JAMU PENGANTIN DARA

Posted by zoura edora at 21:35 0 comments
Testimoni jamu susuk dara

KENTUT VAGINA - GUNA JAMU PENGANTIN DARA & MASKER VAGINA

Posted by zoura edora at 21:32 0 comments
KENTUT VAGINA!!!! JANGAN KETAWA OK!!!!!
Vaginal flatulence atau lebih dikenali kentut vagina ataupun faraj terkentut merupakan sebuah keadaan dimana alat kemaluan yang sulit milik perempuan mengeluarkan udara dan menghasilkan bunyi seperti kentut. Kentut ini selalunya berlaku akibat udara terperangkap di dalam faraj atau pun di celah-celah lapisan labia majora lalu dilepaskan seperti mana kentut dubur berlaku.
Kentut vagina boleh disebabkan oleh lemahnya otot-otot disekitar vagina yang mampu menyebabkan mudahnya pengaliran keluar masuk udara ketika melakukan apa-apa aktiviti. Jikalau kentut itu berbau yakni tidak odourless maka kemungkinan besar faraj tersebut sudah dijangkiti mikoorganisma yang menyebabkan penghasilan bau-bauan yang tidak menyenangkan. Berbeza daripada kentut dubur, kentut vagina sepatutnya tidak berbau.
Kentut vagina boleh diatasi dengan;
  • Memakai seluar dalam yang tidak terlalu longgar yang mampu membenarkan keluar masuk udara.
  • Mengamalkan senaman kegel ataupun senaman kemut untuk memperkuatkan otot di sekitar alat sulit
  • Mencuci dan membersihkan alat sulit dengan baik dan pastikan ianya tidak selalu lembab dan juga amalkan pemakaian pantyliner kerana semua ini dapat mengelakkan jangkita mikroorganisma.
Kentut jenis ini masih dianggap normal walaupun ramai yang beranggapan kentut vagina hanya berlaku kepada sesiapa yang sudah kehilangan dara. Hal ini demikian kerana, pergerakkan kaki semasa berjalan ataupun ketika apa aktiviti sekali pun, ianya mampu memberi peluang untuk udara keluar masuk ke dalam faraj jikalau dinding dan saluran faraj berkenaan tidak begitu kuat. Justeru itu, janganlah anda beranggapan mereka yang mengalami kentut vagina ini sudah kehilangan dara kerana seperti organisma yang lain, setiap sedutan pasti akan ada hembusan.
*** CARA PALING MUDAH DAN BERKESAN UTK MENGATASI MASALAH KENTUT VAGINA ADALAH DENGAN PENGGUNAAN JAMU PENGANTIN DARA (JPD – RM65) DAN MASKER VAGINA (MV – RM25)***

Jamu pengantin dara RM65


Masker Vagina RM25


UNTUK PERTANYAAN & TEMPAHAN : 0123612692
COD area PUTRAJAYA 



BEDAK SERI CAHAYA

Posted by zoura edora at 21:23 0 comments
Bedak seri cahaya @ bedak resdung boleh mengecut dan hilangkan jerawat

RESDUNG , RUAM , KAYAP ..

Nama Produk : Bedak Seri Cahaya Kuantiti : 20 ML

Harga : RM36

Fungsi :

1- Menghilangkan bintik hitam dan parut jerawat.

2- Menghilangkan resdung dan gatal-gatal di bahagian muka, hidung.

3- Merawat masalah hidung berbau busuk, mata berair dan jerawat kasar.

4- Melicinkan kulit muka.

5- Juga boleh digunakan untuk masalah ruam dan kayap.

Cara penggunaan : Goncang dan sapu pada bahagian yang diperlukan sekerap yang mungkin (seperti memakai bedak sejuk)

untuk tempahan : 0123612692
www.susukdaraputrajaya.blogspot.com



 

JAMU SUSUK DARA Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting